Onze diensten

 

De marketingmonitor

Met de Bouwmarketingmonitor kunt u via 25 gerichte vragen, onderverdeeld in 5 thema’s, snel meten in welke mate uw organisatie commercieel effectief is. Na invulling van de monitor ontvangt u gratis, direct en online, het resultaat van uw eigen scores en advies op maat. Klik hier voor meer informatie.

 

Workshop'EMVI: het winnende plan schrijven, da's nog een hele klus'

Het schrijven van een plan van aanpak komt ‘er vaak even bij’ en behoort niet tot de ‘core-business’ van bouwbedrijven. Investeer in het schrijven van een excellent plan! Het plan van aanpak is dé kans om u te onderscheiden. Klik hier voor meer informatie.

 

Workshop'Commerciële effectiviteit voor bouw- en infrabedrijven'

Benut de kansen die nieuwe aanbestedingsvormen bieden! In een periode waarin de economie
minder floreert vormen aanbestedingen een goede basis in de orderportefeuille van bouwondernemingen. Klik hier voor meer informatie.

MT gesprek

Eén van onze marketingadviseurs verdiept zich in uw situatie, bereid op hoofdlijnen een advies voor en komt dan bij u, om u, uw MT, management of medewerkers te adviseren. Klik hier voor meer informatie.

 

Gratis adviesgesprek

Heeft u de marketingmonitor ingevuld en wilt u meer weten? Wij bieden u een gratis telefonisch adviesgesprek van 15 minuten. Hierin kunt u kennis maken met het vakgebied marketing&commercie of van gedachten wisselen over een specifieke situatie in uw organisatie. Klik hier voor meer informatie.

 

 

SBR heeft samen met de Regieraad Bouw en Balance & Result de goed gelezen publicatie “Marketing in de bouw” gemaakt. U kunt de publicatie hier gratis downloaden.